Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine www.okled.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje FEBUS Andrej Guzelj s.p., Ulica Janeza Žige Popoviča, 3212 Vojnik (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v registerski organ AJPES, izpostava Celje. Podjetje je zavezanec za DDV. Več o spletni trgovini in podjetju si lahko preberete tukaj.

Splošno

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani ste seznanjeni s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom ter se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Na straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik. Ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin ponudnika, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.

Registracija uporabnika

Za izvedbo naročila ni potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik je lahko le oseba, ki ni mlajša od 15. let.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na povezavo "prijava" levo zgoraj in sledite navodilom:

  • vnesite vaš email naslov in kliknite na gumb "Ustvari račun",
  • po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite),
  • ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se levo zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.

 

Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?. V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Naročilo poravnate z gotovino pri poštnemu uslužbencu, ki vam bo dostavil paket.

V primeru naročila nad 50€ je dostava brezplačna.

- Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Po elektronski pošti prejmete predračun. Ko je ta v celoti poravnan, gre vaše naročilo na pošto. Če je predračun plačan le delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti ponudnika.

V primeru naročila nad 50€ je dostava brezplačna.

Dostava

  • Naročnik lahko blago osebno prevzame – na naslovu OK LED SVETILA, Mariborska cesta 86, Celje.
  • V primeru večjih naročil se lahko individualno dogovorimo o dostavi.
  • Dostava naročenega blaga je možna preko GLS dostavne službe, praviloma v dopoldanskih urah. Če ob dostavi na navedenem naslovu ni nikogar, kurir pusti obvestilo, blago pa lahko v naslednjih 15 dneh dvignete na vaši pošti. O odpremi pošiljke vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Nakup

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb "V košarico". Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »koš«, izbrišete izdelek. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

1. korak – Povzetek naročila, kjer imate možnost pregledati naročene izdelke.

2. korak – Registracija obiskovalca, če je to vaš prvi nakup, ali samo prijava, če ste že kupovali pri nas.

3. korak - Naslov za dostavo - spremenite naslov za dostavo, v kolikor želite naročilo prejeti na drug naslov in dodajte morebitne opombe.

4. korak - Način dostave, kjer označite pošiljanje po pošti.

5. korak – Izbira načina plačila in oddaja naročila

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni in se strinjate s pogoji poslovanja, ki so objavljena na spletni strani ponudnika. Kupoprodajna pogodba v slovenskem jeziku je kupcu dostopna v vsakem trenutku v spodnjem delu spletne strani, s klikom na povezavo Pogoji poslovanja.

Preklic naročila

Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. V rubriki "Zgodovina naročil" je vidna zgodovina vseh vaših nakupov. Izberete naročilo, ki ga želite preklicati in nam na naš elektronski naslov pošljete sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. Prav tako pa bo vaš preklic viden tudi v rubriki "Zgodovina naročil".

Zgodovina nakupov

V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj pritisnite na "Moj račun". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moja naročila".

Pravica do odstopa od nakupa

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 45 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa nato vrniti v roku 30 dni od datuma, ko je ponudnik prejel obvestilo o vračilu. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo ponudnik vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka. Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Zraven obvezno priložite originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport - pri tem lahko uporabite originalno ali drugo ustrezno oz. varno embalažo. Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Naslov za vračilo blaga:

OK LED SVETILA,
Mariborska cesta 86,
3000 Celje

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS dostavni službi. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in uporabnikov v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Nadzor uporabnika nad podatki

Dostop do mojih podatkov

Kadarkoli imate pravico dostopati do podatkov, ki ste nam jih posredovali. Pošljite nam zahtevo za pridobitev podatkov na info@okled.si. Obdelali bomo vašo zahtevo in vam odgovorili v najkrajšem možnem času.

Zahteva za izbris podatkov

Imate pravico do spremembe ali izbrisa vseh vaših podatkov, ki jih najdete v Moji osebni podatki. V primeru, da potrebujete druge informacije o vaših podatkih nam pošljite zahtevo na info@okled.si. Obdelali bomo vašo zahtevo in vam odgovorili v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.